Użytkownik

Zaloguj

Zarejestruj

Sekcje

"Innovation Days" po raz trzeci!

Monumentalne, nowoczesne, przestronne - takie są wnętrza i taki jest kompleks wystawienniczo-hotelowy w Arłamowie. I w tej też malowniczej, bieszczadzkiej miejscowości odbyły się po raz trzeci targi "AB Innovation Days".

W tegorocznej edycji gościło na nich ponad 400 gości i kilkudziesięciu wystawców – wśród nich pojawiły się najznamienitsze marki ze świata AGD-RTV. Wspaniale sprawdził się – tak od strony bazy hotelowej, jak i targowej – rozbudowany i zarazem słynny obiekt w Arłamowie. Jego rozpoznawalność wynika dziś nie tyle z faktu, że w latach 80, XX w. internowano tu Lecha Wałęsę i ówczesną opozycję, ale przede wszystkim dlatego, że jest to jeden z najnowocześniejszych i największych w Polsce obiektów konferencyjno-szkoleniowych. Jest w nim niemal wszystko, włącznie z… własnym pasem startowym dla helikopterów czy małych samolotów.

Impreza z charakterem

Same targi, które stały się już marką grupy AB samą w sobie, zorganizowano jak zawsze z rozmachem, wyczuciem estetyki i pietyzmem. W trakcie trzeciej już edycji targów dostawcy zaprezentowali swoje najnowsze produkty i rozwiązania. Wiele też mówiono o trendach, stylach czy rynkowych nowościach. Ciekawostką był fakt, że w znacznej mierze to sami wystawcy i zwiedzający zdecydowali o tym miejscu, wybierając je jako „ciekawe i godne odwiedzenia”. I choć Arłamów leży niemal na wschodniej linii granicznej Polski, to mówi się o nim dużo i dobrze cały rok – i do tego we wszystkich zakątkach Polski.

Bez wątpienia w ostatnich tygodniach słowo „Arłamów” wymieniano wielokrotnie więcej razy. Wszystko za sprawą naszej piłkarskiej reprezentacji, która gościła właśnie w Arłamowie tuż przed targami AB. Każdy niemal zakątek tego rozległego obiektu był wówczas śledzony przez media ze szczególną pieczołowitością. W pewnym sensie na targach czuć było ducha sportowej rywalizacji – na basenie, a nawet przy znakomicie wyekwipowanym barze…

Nowa, bogatsza formuła

Mówiąc bez przymrużenia oka, trzeba powiedzieć, że trzecia edycja targów zorganizowana w luksusowym Hotelu Arłamów wyróżniła się nie tylko trafionym z wielu względów miejscem, ale przede wszystkim znacznie bogatszym programem od tych znanych nam z poprzednich edycji. Po raz pierwszy targi trwały pełne dwa dni (a w całości trzy: 3–5 czerwca 2016 r.). W pierwszym dniu odbyły się sesje szkoleniowe dotyczące nowości produktowych i technicznych, technik sprzedażowych oraz oferty usług dodatkowych w postaci przedłużonej gwarancji. Prowadzili je przedstawiciele producentów (LG, Whirlpool, Indesit, Amica) oraz ubezpieczyciela STU Ergo Hestia. Szkolenia cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem i potwierdziły, że ciekawa tematyka i atrakcyjna formuła sprzyjają przekazywaniu wiedzy.

W trakcie drugiego targowego dnia „AB Innovation Days” kilkuset gości odwiedziło ponad czterdzieści stoisk wystawców, zorganizowanych w dwóch przestronnych salach. Prezentowano tam nie tylko nowości produktowe, ale także trendy w rozwoju branży AGD i RTV. Wszystko w myśl hasła przewodniego targów: „Zobacz już dziś, co inni pokażą dopiero jutro”. Uczestnicy – wzorem poprzednich edycji – mogli korzystać ze sprawdzonej już formuły telewizyjnego Studia AB i wysłuchać rozmów ekspertów i liderów rynku prowadzonych przez znaną telewizyjną dziennikarkę Joannę Górską. Targowa telewizja transmitowała także aktualne wydarzenia odbywające się przy stoiskach wystawców.

Konsekwentnie budujemy silną pozycję w segmencie dystrybucji RTV-AGD, gdzie osiągnęliśmy w ostatnim roku wzrost o 25 proc. Wzrost ten jest wynikiem realizacji naszej przemyślanej strategii rozwoju oferty produktowej, która, jeśli chodzi o czołowe marki AGD/RTV, jest już w pełni kompletna. Teraz skupiamy się na poszerzaniu oferty produktów na wyłączność, które są bardzo cenione przez naszych partnerów. Dzięki nim mogą oni kształtować swobodniejszą politykę cenową. Duży nacisk położyliśmy też na inwestycję w zespół ludzi, którzy obsługują naszych partnerów. Powstał dedykowany RTV/AGD zespół handlowców mobilnych, wzmocniliśmy stacjonarny dział sprzedaży – wszystko po to, aby nasi klienci mogli korzystać z pełnego wsparcia – powiedział Zbigniew Mądry, członek zarządu AB SA.

Własna sieć Kakto

Warto wspomnieć, że podczas targów spółka AB zaprezentowała założenia sieci franczyzowej Kakto. Jej coraz dynamiczniejszy rozwój oraz wszystko to, co w jej ramach oferuje swoim partnerom, spotkały się z duża przychylnością wielu rodzinnych sklepów i ich właścicieli. Dodajmy, że Kakto to sieć oferująca artykuły AGD-RTV, która liczy obecnie ponad 180 punktów na terenie całego kraju. Jej wyróżnikami są wysoka specjalizacja i przyjazny, znany i szanowany personel.

Pełny atrakcji dzień targowy zakończyła uroczysta gala, w trakcie której już w mniej formalnej atmosferze zaproszeni goście skosztowali znakomitej kuchni Hotelu Arłamów i obejrzeli energetyczny i niezwykle wciągający występ Patrycji Markowskiej. Tego wieczora zaśpiewać mógł z nią na scenie niemal każdy.

2016-06-30

Kontakt z redakcją

Zapisz się do newslettera

© 2019 InfoMarket