Użytkownik

Zaloguj

Zarejestruj

Sekcje

SCARLETT

Nowy gracz na polskim rynku

Nowy gracz na polskim rynku

Rozmowa z Andrzejem Woźniakiem - dyrektorem handlowym w firmie Eurogama, oficjalnego dystrybutora nowej na polskim rynku marki Scarlett.

Andrzej Woźniak

Business director w firmie Eurogama, oficjalnego przedstawiciela m.in. latarek i zegarków marki CAT czy od niedawna firmy Scarlett. Na rynku RTV, AGD działa od blisko 15 lat.

Redakcja: Nazwa Scarlett bardzo ładnie brzmi. Czy założyciele czerpali inspirację np. z pięknej kobiety?

Andrzej Woźniak: Może trochę banalnie zabrzmi, ale właściciel firmy jest od lat wielkim fanem książki i filmu „Przeminęło z wiatrem”, a nazwa marki została zaczerpnięta od imienia głównej bohaterki Scarlett O’Hara. Grupę docelową stanowią w większości kobiety, przyjemnie brzmiąca nazwa marki powinna zachęcić je do zakupu naszych produktów.

Przybliżmy czytelnikom brand, tym bardziej że na rynku rosyjskim jest on znany od ponad 20 lat.

Rzeczywiście, na wspomnianym rynku marka istnieje od ponad dwudziestu lat i ma się znakomicie. Obecnie ma 12 proc. udziału w lokalnym rynku drobnego AGD. Warto dodać, że według danych, jakie posiadamy, co trzeci obywatel Rosji używa produktu Scarlett, a pamiętajmy, że mówimy o 140-milionowym kraju.

Na dzień dzisiejszy produkty Scarlett dostępne są w 15 krajach, w ponad 2700 sklepach. Warto nadmienić, że marka obecna jest w sieciach takich jak Media Markt, Saturn, Eldorado, Metro, Auchan, Carrefour, Selgross, Castorama, Electro World, Leroy Merlin, OBI, Expert, Maxima, Inter Spar, Okay i w wielu innych. Jak widać, marce Scarlett zaufali najwięksi specjaliści. Roczna sprzedaż przekracza 15 milionów sztuk urządzeń.

W ramach ciekawostki chciałbym dodać, że w rosyjskiej sieci MSHP w dziale AGD możemy zobaczyć kluczowe brandy klasy A powszechnie dostępne również w naszym kraju oraz markę Scarlett – jako jedyną zamykającą regularną ofertę.

W portfolio firmy jest ponad 150 modeli z asortymentu drobnego AGD. Może Pan wymienić, o jakich grupach produktowych mówimy?

Na tę chwilę w portfolio mamy ponad 600 modeli. Produkty Scarlett możemy podzielić na kilka grup: produkty do kuchni, produkty gospodarstwa domowego oraz szeroko pojęta pielęgnacja. Wyposażenie kuchni to czajniki, blendery i rozdrabniacze, wagi, sokowirówki, wyciskarki do cytrusów i slow juicery, młynki i ekspresy do kawy, maszynki do mięsa, tostery i opiekacze do kanapek, kuchenki elektryczne. Jeśli chodzi o produkty do domu, to marka Scarlett proponuje żelazka, odkurzacze, nawilżacze powietrza, wentylację i ogrzewanie.

Produkty do pielęgnacji dla kobiet i mężczyzn to bardzo szeroka grupa: stylizacja włosów (suszarki, prostownice, lokówki, lokówkosuszarki), zestawy do manicure i pedicure, sauny i szczoteczki do twarzy, elektryczne pilniki do stóp, masażery, strzyżarki, trymery oraz bardzo szeroka gama wag osobowych.

Nowy gracz na polskim rynku
2017-04-06

Kontakt z redakcją

Zapisz się do newslettera

© 2017 InfoMarket