Użytkownik

Zaloguj

Zarejestruj

Sekcje

KOMPUTRONIK

Pozytywne doświadczenia

Pozytywne doświadczenia

Pozytywne doświadczenia klientów – co na nie wpływa? Na to pytanie odpowiada KPMG w swoim raporcie z maja 2017 wymieniając czas i wysiłek oraz wiarygodność jako jedne z najważniejszych cech, do których przywiązują się konsumenci. W czołówce zestawienia znalazł się Komputronik.

Opublikowany w miesięczniku Forbes raport KPMG, dotyczący analizy wiodących praktyk zarządzania doświadczeniami klientów na polskim rynku pokazuje, które marki najlepiej znają swoich konsumentów. Raport dotyczy stu marek, które uzyskały najwyższe wyniki w niezależnym badaniu rynkowym (przeprowadzonym metodą CAWI) przez zewnętrzną agencję. Prace badawcze prowadzone były w pierwszym kwartale 2017 r.

Komputronik znalazł się na 35. miejscu w kategorii pozaspożywczy handel detaliczny. Podstawą do porównań między markami był indeks Customer Experience Excellence, obliczany na podstawie oceny sześciu filarów Customer Experience. Oznacza to, że klienci Komputronika doceniają starannie zaprojektowane przez ekspertów firmy doświadczenia zakupowe.

Komputronik często podkreśla, że stara się być jak najbliżej swoich odbiorców. W nieustannych zmianach i ulepszeniach zawsze wykorzystuje nie tylko swoją wiedzę i doświadczenie, zdobytą dzięki ponad 20-letniej obecności na polskim rynku. Dokładnie analizuje i wyciąga wnioski z indywidualnych doświadczeń swoich klientów. Przykładem tej strategii jest uruchomienie w listopadzie 2016r. nowego sklepu internetowego Komputronika. Został on stworzony dzięki szczegółowej obserwacji potrzeb klienta i nastawiony jest, oprócz szybkości i wygody, na doradzanie i rozwiązywanie wyzwań, z którymi amatorzy zakupów internetowych spotykają się każdego dnia.

„Sprostanie oczekiwaniom Klientów nie jest łatwym zadaniem, jednak stale stawiamy mu czoła. Cieszymy się, gdy zostaje to zauważone i docenione. Szczególnie, jeśli wyróżnienie pochodzi od rzeczywistych konsumentów, z niezależnych źródeł. Pozwala nam to na poczucie ogromnej satysfakcji a jednocześnie jest motywacją do dalszego rozwoju” – mówi Monika Rakoniewska, Dyrektor Centrum Obsługi Klienta.

Dobry wynik Komputronika w badaniu KPMG potwierdza, że polska firma nieustannie cieszy się zaufaniem swoich klientów. Konkurując z silnymi zagranicznymi markami branży RTV i AGD, dzięki doskonałej znajomości swoich klientów, jest zdecydowanym liderem krajowego rynku branży IT.

Źródło: informacja prasowa

2017-06-16

Kontakt z redakcją

Zapisz się do newslettera

© 2017 InfoMarket