LECHPOL

Tak osiąga się sukces

Tak osiąga się sukces

We wrześniu odbyła się doroczna konferencja szkoleniowa dla partnerów handlowych firmy Lechpol, zorganizowana jak zwykle z olbrzymim rozmachem. Świadczy o tym już chociażby miejsce, które wybrano na lokalizację szkolenia – ekskluzywny hotel Vienna House Andel’s w Łodzi.

Podczas prelekcji omówiono m.in. najciekawsze urządzenia, jakie ostatnio pojawiły się w ofercie firmy Lechpol. Wiele interesujących modeli wprowadzono do sprzedaży pod marką Teesa. Doskonale prezentują się zwłaszcza ekspresy do kawy z serii Aroma, które powstały przy współpracy z osobami odpowiedzialnymi za opracowywanie produktów dla najlepszych światowych marek z branży AGD. Do oferty weszło też wiele innych sprzętów z segmentu małego AGD, m.in. nowe blendery, opiekacze, a także maszynki i suszarki do włosów, szczoteczki soniczne oraz termowentylatory.

Około 30 nowych urządzeń dołączyło do oferty marki Uni-T, pod którą znajdziemy rozmaite narzędzia pomiarowe i instalacyjne. Są to m.in. wykrywacze przewodów, testery napięcia, a nawet oscyloskopy. Zupełną nowością są mierniki dystansu marki Uni-T. W sprzedaży mają też pojawić się nowe modele żarówek (pod marką Vipow) o szerokim kącie świecenia (do 120°), a także halogeny (pod marką Kemot) o temperaturze barwowej zbliżonej do światła naturalnego.

Nowości nie brakuje także w ofercie jednej z najważniejszych dla Lechpola marki Kruger&Matz. Są to m.in. wydajne laptopy z serii Explore Pro i smartfony z linii Flow, Move i Live, a także sprzęt audio – m.in. głośniki bezprzewodowe (w tym model Joy XXL), zestawy kina domowego Ghost 2.1 i 2.0 oraz Cinematix 3.1. W ofercie pojawiły się też eleganckie torby i etui przeznaczone do nowych laptopów i tabletów marki Kruger&Matz. Na listopad zapowiedziano premierę telewizorów obsługujących rozdzielczość 4K (Ultra HD), wyposażonych w Bluetooth i platformę smart TV (m.in. z obsługą Netflixa i aplikacji do strumieniowania materiałów multimedialnych z urządzenia mobilnego do odbiornika telewizyjnego). Co więcej, w grudniu ma zadebiutować na rynku 75-calowy telewizor marki Kruger&Matz, również obsługujący rozdzielczość 4K (Ultra HD) i zamknięty w eleganckiej obudowie ze szczotkowanego aluminium.

W drugiej części konferencji szkoleniowej Michał Leszek, twórca marki Kruger&Matz, dał pouczający – i to nie tylko dla sprzedawców – wykład pt. „Sukces – jak go osiągnąć?”, a Mariusz Leszek poprowadził specjalny panel przeznaczony przede wszystkim dla współpracowników i partnerów handlowych firmy Lechpol. Po części szkoleniowej przyszedł czas na doskonałą zabawę podczas uroczystej wieczornej kolacji, która zgromadziła ok. 500 osób i trwała niemal do białego rana.

 

Tak osiąga się sukces

Tegoroczna konferencja szkoleniowa odbyła się w ekskluzywnym hotelu Vienna House Andel’s w Łodzi.

Tak osiąga się sukces 2

Gości przybyłych na tegoroczne spotkanie przywitał Zbigniew Leszek – założyciel firmy Lechpol (z lewej), a Mariusz Leszek (z prawej), wiceprezes firmy, poprowadził główny panel konferencji, podczas którego prezentowano najciekawsze i najnowsze urządzenia oferowane przez Lechpol.

Tak osiąga się sukces 3

Michał Leszek, twórca marki Kruger&Matz, z właściwym sobie zaangażowaniem poprowadził prezentację na temat sposobów na odniesienie sukcesu w branży sprzedażowej i nie tylko.

Tak osiąga się sukces 4

W czasie przerw między prezentacjami prelegentów goście mogli zapoznać się z niektórymi urządzeniami z wyjątkowo pokaźnej oferty produktowej firmy Lechpol, m.in. ze sprzętem takich marek jak Teesa i Kruger&Matz.

Tak osiąga się sukces 13

 

 

Tak osiąga się sukces 5

 

 

Tak osiąga się sukces 6

 

 

Tak osiąga się sukces 7

 

 

Tak osiąga się sukces 8

 

 

Tak osiąga się sukces 9

 

 

Tak osiąga się sukces 10

 

 

Tak osiąga się sukces 12

Zarówno szkolenie produktowe, jak i wieczorny bankiet zgromadziły tłumy współpracowników firmy Lechpol z całej Polski.

2017-10-02
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket