TCL

Udane globalne wyniki firmy w 2017 r.

W 2017 r firma TCL odnotowała wzrost swoich globalnych wyników i zgodnie z danymi firmy IHS wzmocniła swoją pozycję w trójce liderów na globalnym rynku RTV.

W trzech pierwszych kwartałach 2017 r. sprzedaż telewizorów LCD TCL Multimedia wzrosła ilościowo o 11,1 proc. rok do roku, do 16 114 518 odbiorników. W ramach tych wyników sprzedaż ilościowa telewizorów smart TV i 4K wzrosła odpowiednio o 36,2 proc. i 27,2 proc. rok do roku, do 10 201 833 i 3 735 201 odbiorników. Poza Chinami sprzedaż ilościowa telewizorów LCD grupy była o 29,5 proc. większa w ujęciu rok do roku i sięgnęła w trzech pierwszych kwartałach 2017 r. 10 068 043 odbiorników. W Stanach Zjednoczonych odnotowano wysoki ilościowy wzrost: o 97,4 proc. rok do roku. Zgodnie z danymi NPD w okresie od stycznia do października 2017 r. TCL uplasował się w USA na trzecim miejscu jako najszybciej rosnąca marka RTV na tym rynku. W 2017 r. TCL poszerzyło również swoją obecność w Meksyku, Japonii, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. W Europie firma TCL znacząco powiększyła swoją sieć dystrybucyjną oraz struktury działów sprzedaży i marketingu na rynkach: niemieckim, włoskim, nordyckim i polskim.

Udane globalne wyniki firmy w 2017 r.
2018-02-17
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket