JURA

Szwajcarska precyzja i… serwis

Szwajcarska precyzja i…

JURA to marka prestiżowa, dla której jakość produktów oraz oferowanych przez nią usług to aspekty kluczowe. Poza sferą produkcji, sprzedaży czy logistyki niezmiernie istotny jest skuteczny i komfortowy serwis posprzedażny.

Mówiąc o nim, warto zwrócić uwagę na kolejne udogodnienia, jakie JURA przygotowała dla klientów indywidualnych w centrum serwisowym firmy. I tu z myślą o najwyższych standardach i wygodzie klientów JURA stworzyła pierwsze w Polsce Hospitality Center, a więc centrum serwisowe oferujące obsługę gwarancyjną i pogwarancyjną według najwyższych standardów „Swiss Quality”. W praktyce oznacza to, że koszty naprawy są stałe i użytkownik danego sprzętu nie musi zastanawiać się, ile będzie kosztować naprawa i co w jego urządzeniu szwankuje. Koszty naprawy są przedstawiane klientom już na samym początku.

Ukłonem w stronę klienta i wspaniałym udogodnieniem jest fakt, że nie musi on przywozić sprzętu do sklepu, a jedynie zadzwonić do producenta i to on podejmuje dalsze kroki związane z naprawą czy serwisem.

Warto wiedzieć, że w wypadku tak wyrafinowanych urządzeń jak sprzęt marki JURA większość napraw można z powodzeniem wykonać przez… telefon, oszczędzając choćby cenny dla wszystkich dziś czas.

2018-02-28
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket