Jubileusz 25-lecia polskiego oddziału

Jubileusz 25-lecia polskiego oddziału

Już blisko 25 lat polski rynek może cieszyć się z pełnej i wszechstronnej oferty domowych oraz profesjonalnych urządzeń marki Kärcher. Z okazji srebrnego jubileuszu firma zaprezentowała okazjonalne logo i przygotowała limitowaną edycję myjki do okien.

Oczywiście, to pierwsze z wielu działań, jakie towarzyszyć będą tej wyjątkowej marce i firmie. Dokładna data jubileuszu powstania polskiego oddziału przypada jesienią bieżącego roku i bez wątpienia wiele razy i obszerniej będziemy informować o rocznicowych wydarzeniach.

Niemiecka marka Kärcher działa prężnie od ponad 80 lat na rynku europejskim i światowym. Oferuje profesjonalny sprzęt czyszczący, a jej dynamiczny rozwój sprawił, że dziś oferuje ona zarówno odkurzacze, parownice, środki czyszczące, szorowarki, urządzenia do czyszczenia suchym lodem, zamiatarki, jak i pompy czy systemy nawadniania.

W Polsce marka jest oficjalnie obecna od 1993 r., choć jej produkty znane były i cenione także wcześniej. Obecnie, w ramach działań jubileuszowych, firma przygotowała edycję limitowaną myjki do okien. Model wyróżnia o 40 proc. dłuższy czas pracy na jednym ładowaniu w stosunku do standardowej wersji WV 2. Urządzenie zostało zaprojektowane tak, aby wizualnie spajać charakter marki – czarny kolor połączony z żółtymi gumkami oraz jubileuszowe logo „25 Lat Kärcher Polska” sprawiają, że produkt jest kwintesencją stylu firmy. Więcej o urządzeniu napiszemy w kolejnym wydaniu „InfoMarketu” (5/2018).

2018-04-14
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket