Jakość obsługi na najwyższym poziomie

Jakość obsługi na najwyższym poziomie

Spółka DLF autoryzowany dystrybutor marki iRobot w tym roku trzeci raz z rzędu poddała weryfikacji grupy VSC swoje działania w zakresie poziomu i jakości obsługi klienta. Rezultatem przeprowadzonego audytu było ponowne przyznanie firmie godła „Dbamy o Jakość Obsługi”.

Od blisko 20 lat grupa VSC monitoruje poziom zadowolenia z jakości obsługi polskich konsumentów. W tym roku ponownie przyznano certyfikat firmie DLF w wyniku przeprowadzonych badań satysfakcji konsumentów. Ocenie podlegały cztery aspekty – wiedzy i kompetencji, organizacji i czasu obsługi, ceny i skuteczności rozwiązań oraz zachowania personelu/estetyki sklepu internetowego. Badania wykazały, że standardy jakości obsługi spółki są na wysokim poziomie. Wynik końcowy badania osiągnął aż 88,1 proc. pozytywnych opinii. Dzięki tak dużej liczbie firma DLF ma możliwość korzystania z godła „Dbamy o Jakość Obsługi”. Warto podkreślić, że jest to już trzeci raz z rzędu, a z tytułu mogą korzystać jedynie te firmy, które osiągają wskaźnik przekraczający 80 proc. Firma DLF zajmuje się sprzedażą i opieką posprzedażową w Polsce takich marek jak iRobot, Stadler Form, Crock-Pot, Kohersen, Breville czy FoodSaver.

2018-06-18
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket