STIGA

Wszystko dla ogrodu

Wszystko dla ogrodu

Rozmowa z Łukaszem Grzankowskim – marketing & e-commerce managerem firmy Stiga.

Redakcja: W ostatnim czasie Stiga zadebiutowała w nowych kategoriach takich jak myjki ciśnieniowe oraz zamiatarki. Jak zostały one przyjęte wśród dystrybutorów i klientów?

Łukasz Grzankowski: Wprowadzenie do naszej oferty myjek ciśnieniowych oraz zamiatarek spotkało się z bardzo dobrym przyjęciem zarówno wśród dealerów marki Stiga, jak i samych klientów. Bardzo dobrze dobrane parametry użytkowe i podział poszczególnych modeli przy jednoczesnej maksymalizacji komfortu użytkowania i najlepszej jakości wykonania zagwarantowały nam bardzo dobre przyjęcie.

Skąd pomysł, aby powiększyć ofertę sprzętu akurat o tego typu urządzenia?

Myjki ciśnieniowe i zamiatarki są urządzeniami, które służą do codziennego utrzymania porządku w ogrodzie i jego otoczeniu. Celem marki Stiga jest natomiast zaoferowanie naszym klientom pełnej gamy urządzeń do wykorzystania w pracach ogrodowych, stąd też naturalnym krokiem było poszerzenie naszej oferty o myjki ciśnieniowe oraz zamiatarki. Chcemy także, aby nasza marka jednoznacznie kojarzyła się z ogrodem, dlatego w najbliższych latach będziemy rozwijać naszą ofertę także o kolejne nowe kategorie.

Stiga dystrybuuje swoje produkty również przez własny sklep internetowy. Jak duże znaczenie ma dla firmy e-commerce i czy stanowi zagrożenie dla sprzedaży tradycyjnej przez sklepy i salony dealerów?

Stiga od zawsze dąży do zapewnienia swoim klientom maksymalnego komfortu nie tylko podczas pracy z naszymi urządzeniami, ale także na etapie ich zakupu, stąd nasza obecność także w kanale e-commerce. Jego celem jest zarówno zapewnienie wygody zakupu produktów, jak i zwiększenie ich dostępności. W naszym e-commerce biorą udział także nasi autoryzowani dealerzy, którzy uczestniczą zarówno w procesie obsługi samego zamówienia, jak i w obsłudze posprzedażnej, partycypując jednocześnie w zyskach, dlatego należy go traktować zdecydowanie jako szansę na rozwój biznesu, nie jako zagrożenie, a klientom gwarantuje wyższy standard obsługi zamówienia i po nim.

2018-06-27
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket