HORN DISTRIBUTION

Wilson – światowa klasa z Polski rodem

Wilson – światowa klasa z Polski rodem

Rozmowa z Grzegorzem Rencem, senior product managerem w firmie Horn Distribution SA.

Redakcja: Marka Wilson przebojem wdarła się na rynek audio z kolumnami głośnikowymi. Z perspektywy czasu jej wprowadzenie okazało się bardzo dobrą decyzją dla Waszej spółki. Skąd pomysł na nową markę?

Grzegorz Renc: Nasza firma ma już ponad 27 lat doświadczenia w branży audio i po tych wszystkich latach stwierdziliśmy, że chcielibyśmy stworzyć coś swojego. Coś, co pozwoliłoby wykorzystać całą naszą wiedzę i doświadczenie zdobyte przez te wszystkie lata i stworzyć głośniki dostarczające świetnej jakości dźwięk, ale w przedziale cenowym znacznie atrakcyjniejszym niż inne podobnej klasy produkty.

Czy to pierwszy taki przypadek w ponad 25-letniej historii spółki, czy może już wcześniej Horn Distribution oferował sprzęt audio pod jakąś inną własną marką?

Kilka czy nawet raczej kilkanaście lat temu w ofercie Horn Distribution mieliśmy odtwarzacz DVD marki Wilson. Ja osobiście nie pamiętam czasów obecności na rynku odtwarzaczy Wilsona, ale jak widać, miały one swój wpływ na nazwę marki kolumn, które zdecydowaliśmy się stworzyć już współcześnie.

Rynek audio to wiele różnorodnych segmentów produktowych. Dlaczego z Wilsonem zdecydowaliście się akurat na kolumny głośnikowe, a nie np. słuchawki czy wzmacniacze, a może „coś z zupełnie innej beczki”?

Wzmacniaczy na rynku również jest sporo, a słuchawek j eszcze w ięcej. I deą było s tworzenie produktu zapewniającego dobrej jakości dźwięk jak najszerszemu gronu odbiorców. Uznaliśmy, że w segmencie kolumn głośnikowych i zestawów kina domowego były największe możliwości. Dodatkowo polski konsument niejako wymaga takich rozwiązań, bo jako nieliczni nie ulegamy pokusie minimalizowania w szystkiego i w dalszym c iągu dobrej jakości system audio kojarzy się większości właśnie z wolnostojącymi kolumnami.

2018-07-04
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket