SONOS

Wprowadza obsługę Siri

Wprowadza obsługę Siri

Producent sprzętu do bezprzewodowego systemu multiroom – firma Sonos – niedawno zapowiadał implementację obsługi AirPlay 2 w wybranych urządzeniach. Teraz wprowadza również obsługę asystenta głosowego Siri.

Firma Sonos nie ma opracowanego własnego, autorskiego asystenta głosowego, w związku z tym korzysta z dostępnych na rynku popularnych, a przy tym wyjątkowo funkcjonalnych rozwiązań. Do kompatybilności sprzętu Sonosa z systemem sterowania Amazon Alexa dołączy Siri – asystent głosowy opracowany przez firmę Apple. Tym samym użytkownik systemu multiroom opartego na niektórych urządzeniach Sonosa będzie miał możliwość wyboru, z jakiego asystenta głosowego chce skorzystać.

Oprogramowanie Siri zadebiutowało na rynku w 2011 r. Od tego czasu jest nieustannie rozwijane i usprawniane. Rozpoznaje mowę użytkownika, odpowiada na jego pytania i wykonuje powierzone zadania. Asystent głosowy z czasem analizuje osobiste preferencje użytkownika w celu zapewnienia bardziej dopasowanych wyników i rekomendacji. Obsługa AirPlay 2, a także asystenta głosowego Siri będzie możliwa na urządzeniach takich jak Sonos One, Play:5 i Playbase, a także na nowo wprowadzanych na rynek modelach firmy Sonos, w tym soundbarze Sonos Beam.

2018-08-08
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket