MIELE

Wspólnie z mediami w Miele Experience Center

Wspólnie z mediami

Wszystkie organizowane przez Miele imprezy dla mediów, począwszy od zwiedzania fabryk niemieckiego producenta, przez wspólne uczestnictwo w znanych i cenionych targach, a kończąc na konferencjach inaugurujących rynkowe nowości firmy, od lat pozostają głęboko i na długo w pamięci dziennikarzy. Są to bowiem wydarzenia nie tylko nad wyraz komfortowe (wręcz rozpieszczające nas do końca…), ale i pieczołowicie dopracowane i przemyślane.

Ich niepowtarzalnym i dla nas, mediów, szczególnie ważnym walorem jest warstwa informacyjna i edukacyjna. Podczas spotkań z Miele mówi się bowiem o technice i technologii pqrzez pryzmat tego, co człowiek może stworzyć w świecie AGD najlepszego, najbardziej użytecznego i najbardziej nam, ludziom, przychylnego. I zawsze pokazuje się to na konkretnych przykładach w praktyce. Tak było i tym razem w gdańskim Miele Experience Center, do którego zaproszono dziennikarzy z całej Polski na oficjalną premierę rewolucyjnej na rynku, nowej linii – Generacja 7000. Kolejna już odsłona sprzętów Miele z indeksem „7000” to absolutnie największa, najszersza i najbardziej spektakularna premiera w 120-letniej historii firmy. Nie jest w tym miejscu przesadą mówienie o rynkowej rewolucji, bowiem sprzęt ten wprowadza szereg unikatowych, nowatorskich i zarazem wysublimowanych rozwiązań technicznych i technologicznych. Dla marki będącej w najwyższych rejestrach segmentu premium oznaczało to nie lada wyzwanie, bowiem trzeba było opracować, zaprojektować i wyprodukować ponad 3000 różnego typu sprzętów najwyższej, znanej u Miele jakości i do tego z wykorzystaniem nowinek cyfrowych, jakie rzadko spotkać jeszcze można w urządzeniach AGD. W tej wyjątkowej uroczystości udział wzięli reprezentanci zarządu polskiego oddziału spółki Miele: dyrektor zarządzająca Miele Sp. z o.o. p. Zofia Korecka-Rejczak oraz p. Wojciech Wołonciej – dyrektor sprzedaży i marketingu. Warto dodać, że pełna werwy, dynamizmu i mająca przy tym imponujące doświadczenie zawodowe nowa szefowa Miele (zastępująca kończącego karierę zawodową i przechodzącego na emeryturę wieloletniego prezesa p. Jana Zacharę) zjednała sobie media natychmiast swą otwartością, żywiołowością i empatią. Gdański salon Miele usytuowany został przy ulicy Grunwaldzkiej, w nowoczesnym kompleksie biurowym Olivia Business Centre, tuż obok słynnej Hali Olivia. Miele Experience Center jest drugim oficjalnym salonem Miele w Polsce. Do dyspozycji gości i klientów oddano tu wszechstronnie wyposażoną strefę wystawową z wieloma multimedialnymi i cyfrowymi systemami informacji i wizualizacji, przytulne miejsce spotkań przy kawie, a także strefę aktywnej kuchni, gdzie organizowane są warsztaty i pokazy kulinarne prowadzone przez wybitnych szefów kuchni. Oczywiście, jak przystało na Miele, większość stref jest aktywna, więc potencjalni goście czy przyszli klienci marki mogą na miejscu przetestować urządzenia.

2019-07-29
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket