Użytkownik

Zaloguj

Zarejestruj

Sekcje

Kategorie artykułów

Kategorie

Inteligentne

SIGNIFY

Inteligentne oświetlenie domu

2018-09-18

Inteligentne oświetlenie domu stało się jeszcze bardziej inteligentne dzięki obszernej aktualizacji aplikacji Philips Hue.

Czytaj więcej...
Koniec

SIGNIFY

Koniec żarówek halogenowych

2018-09-18

1 września 2018 roku wejdzie w życie zakaz wprowadzania na rynek Unii Europejskiej halogenowych źródeł światła w kształcie tradycyjnej żarówki, kulki oraz świeczki. Będzie to stanowić ogromną zmianę dla gospodarstw domowych Polsce. W 2016 roku wycofano już reflektorki halogenowe (GU10).

Czytaj więcej...
Urządzenia z serii Frames by Franke

FRANKE

Urządzenia z serii Frames by Franke

2018-09-12

Nowa linia AGD Frames by Franke wyróżnia się wyszukanym wzornictwem i zaawansowanymi funkcjami. Dzięki tej prestiżowej serii kuchnia może stać się wizytówką domu i spełnić wyrafinowane oczekiwania nawet najbardziej wymagających amatorów gotowania.

Czytaj więcej...
Nowa fabryka na Słowacji

FRANKE

Nowa fabryka na Słowacji

2018-09-09

Firma Franke otworzyła nową fabrykę w słowackim Strečnie. Będą w niej produkowane m.in. kolorowe zlewozmywaki z materiałów takich jak Fragranite i Tectonite.

Czytaj więcej...
Reklama porównawcza musi być uczciwa

Reklama porównawcza musi być uczciwa

2018-08-20

Reklama jest jednym z ważniejszych elementów przy podejmowaniu decyzji o kupnie produktu. Konsumenci często sugerują się zapewnieniami, które usłyszeli w reklamie. Sprzedawcy zaś robią wszystko, aby trafić do konsumentów i wpłynąć na ich decyzje. Reklama musi być jednak uczciwa. Jednym z rodzajów jest reklama porównawcza. Co to jest reklama porównawcza? Jakie warunki muszą być spełnione, aby była zgodna z prawem?

Czytaj więcej...
Wady prawne sprzedanej rzeczy

Wady prawne sprzedanej rzeczy

2018-08-20

Konsument może nabyć rzecz, która nie stanowiła własności sprzedawcy. Może to niestety przysporzyć problemów. Wiadomo, że prawowity właściciel może żądać wydania mu jego własności. Konsument zapłacił więc za kupiony produkt, a w konsekwencji musi go oddać. Co zrobić w takiej sytuacji? Jak się bronić przed nieuczciwym sprzedawcą?  Czy są instytucje prawa, które dają w takim przypadku ochronę konsumentowi ? Czy też w takiej sytuacji tracimy kupiony produkt i pieniądze?

Czytaj więcej...
Czego konsument może żądać w ramach gwarancji?

Czego konsument może żądać w ramach gwarancji?

2018-07-03

Rzecz wadliwa może być reklamowana w ramach gwarancji lub rękojmi. Inne uprawnienia mogą wynikać z dokumentu gwarancyjnego a inne z rękojmi. Konsument ma prawo decydować z czego będzie korzystał. Jakie uprawnienia przysługują konsumentowi w ramach gwarancji? Z czego one wynikają z przepisów prawa, czy z dokumentu gwarancyjnego? Czy świadczenia gwarancyjne wynikające z reklamy są dla konsumenta wiążące?

Czytaj więcej...
Zwłoka w odbiorze rzeczy i zapłacie części ceny

Zwłoka w odbiorze rzeczy i zapłacie części ceny

2018-07-03

Kupujący i sprzedawca są stronami umowy na mocy której wzajemnie sobie coś świadczą. Każda ze stron ma swoje obowiązki z których powinna się wywiązać. Jednym z nich jest odebranie przez kupującego produktu od sprzedawcy. Jakie są skutki nieodebrania towaru od sprzedawcy? Czy konsument ponosi z tego tytułu jakąś odpowiedzialność? Czy sprzedawca ma obowiązek wyznaczyć kupującemu dodatkowy termin do odebrania rzeczy?

Czytaj więcej...

Kontakt z redakcją

Zapisz się do newslettera

© 2018 InfoMarket