Wszystkie organizowane przez Miele imprezy dla mediów, począwszy od zwiedzania fabryk niemieckiego producenta, przez wspólne uczestnictwo w znanych i cenionych targach, a kończąc na konferencjach inaugurujących rynkowe nowości firmy, od lat pozostają głęboko i na długo w pamięci dziennikarzy. Są to bowiem wydarzenia nie tylko nad wyraz komfortowe (wręcz rozpieszczające nas do końca…), ale i pieczołowicie dopracowane i przemyślane.
Ich niepowtarzalnym i dla nas, mediów, szczególnie ważnym walorem jest warstwa informacyjna i edukacyjna. Podczas spotkań z Miele mówi się bowiem o technice i technologii pqrzez pryzmat tego, co człowiek może stworzyć w świecie AGD najlepszego, najbardziej użytecznego i najbardziej nam, ludziom, przychylnego. I zawsze pokazuje się to na konkretnych przykładach w praktyce. Tak było i tym razem w gdańskim Miele Experience Center, do którego zaproszono dziennikarzy z całej Polski na oficjalną premierę rewolucyjnej na rynku, nowej linii – Generacja 7000. Kolejna już odsłona sprzętów Miele z indeksem „7000” to absolutnie największa, najszersza i najbardziej spektakularna premiera w 120-letniej historii firmy. Nie jest w tym miejscu przesadą mówienie o rynkowej rewolucji, bowiem sprzęt ten wprowadza szereg unikatowych, nowatorskich i zarazem wysublimowanych rozwiązań technicznych i technologicznych. Dla marki będącej w najwyższych rejestrach segmentu premium oznaczało to nie lada wyzwanie, bowiem trzeba było opracować, zaprojektować i wyprodukować ponad 3000 różnego typu sprzętów najwyższej, znanej u Miele jakości i do tego z wykorzystaniem nowinek cyfrowych, jakie rzadko spotkać jeszcze można w urządzeniach AGD. W tej wyjątkowej uroczystości udział wzięli reprezentanci zarządu polskiego oddziału spółki Miele: dyrektor zarządzająca Miele Sp. z o.o. p. Zofia Korecka-Rejczak oraz p. Wojciech Wołonciej – dyrektor sprzedaży i marketingu. Warto dodać, że pełna werwy, dynamizmu i mająca przy tym imponujące doświadczenie zawodowe nowa szefowa Miele (zastępująca kończącego karierę zawodową i przechodzącego na emeryturę wieloletniego prezesa p. Jana Zacharę) zjednała sobie media natychmiast swą otwartością, żywiołowością i empatią. Gdański salon Miele usytuowany został przy ulicy Grunwaldzkiej, w nowoczesnym kompleksie biurowym Olivia Business Centre, tuż obok słynnej Hali Olivia. Miele Experience Center jest drugim oficjalnym salonem Miele w Polsce. Do dyspozycji gości i klientów oddano tu wszechstronnie wyposażoną strefę wystawową z wieloma multimedialnymi i cyfrowymi systemami informacji i wizualizacji, przytulne miejsce spotkań przy kawie, a także strefę aktywnej kuchni, gdzie organizowane są warsztaty i pokazy kulinarne prowadzone przez wybitnych szefów kuchni. Oczywiście, jak przystało na Miele, większość stref jest aktywna, więc potencjalni goście czy przyszli klienci marki mogą na miejscu przetestować urządzenia.
Komfort” to słowo wpisane w każdy gest czy ruch w codziennej działalności Miele. Na gości czekał luksusowy hotel Hilton i… przepiękny widok na Gdańsk oraz jego zabytki.
Oficjalna część spotkania rozpoczęła się od uroczystego przywitania gości przez nową dyrektor zarządzającą polskiej spółki Miele, p. Zofię Korecką-Rejczak (pierwsza od lewej).
Generacja 7000 obejmuje w niemal wszystkie segmenty urządzeń dostępne w ofercie Miele. Marka potwierdza nią swą ważną na rynku AGD rolę w obszarze jakości, innowacyjności oraz technicznego kunsztu.
Kilka słów wprowadzenia do prezentacji Generacji 7000 wygłosił p. Wojciech Wołonciej (od prawej), dyrektor sprzedaży i marketingu, który podkreślił wyjątkowość i niepowtarzalność nowej linii pod wieloma względami.
Pobyt umiliło wiele atrakcji, wśród nich uroczysta kolacja z lampką szampana oraz wspólny spacer między kanałami przepięknego i malowniczego gdańskiego Głównego Miasta.
Nieokreślone wręcz pyszności serwował tego dnia p. Marek Michalak, szef kuchni nagrodzony tytułem Master Chef of Great Britain oraz Master of Guild Craft of Chef. Jako jedyny w Polsce ma on prawo gotować dla brytyjskiej rodziny królewskiej.