HITACHI

Młotowiertarki z silnikami bezszczotkowymi DH45ME, DH45MEY, DH52

Młotowiertarki z silnikami bezszczotkowymi DH45ME, DH45MEY, DH52

Firma Hitachi wprowadza właśnie do sprzedaży pierwsze w swojej klasie młoty udarowo-obrotowe wykorzystujące do napędu silniki bezszczotkowe.

Cztery nowe urządzenia o symbolach DH45ME, DH45MEY, DH52ME i DH52MEY charakteryzuje nowoczesna konstrukcja. Najbardziej innowacyjnym elementem budowy tych elektronarzędzi jest bezszczotkowy silnik sieciowy. Jako pierwsza firma na świecie w branży elektronarzędzi Hitachi wykorzystała tę technikę do napędu młotowiertarek sieciowych. Nowoczesne wysokowydajne silniki bezszczotkowe zapewniają zdecydowane wydłużenie trwałości napędu elektronarzędzia. Ponieważ w silniku bezszczotkowym, w odróżnieniu od silnika tradycyjnego, nie ma komutatora ani szczotek węglowych, odpada kłopotliwa ich wymiana oraz konieczność częstego serwisowania narzędzia. To zdecydowanie przekłada się na komfort pracy. Kolejną zaletą tego rodzaju napędu jest bezproblemowa współpraca z generatorami prądu, a także efektywna praca nawet przy użyciu bardzo długich przedłużaczy. Seria nowych młotowiertarek prezentuje znakomite możliwości wyburzeniowe – nawet do 30 proc. większe w porównaniu do poprzednich modeli marki Hitachi. Zwiększono również o 20 proc. prędkość wiercenia w porównaniu do poprzednich modeli. Dodatkowo na wytrzymałość i niezawodność narzędzi ma wpływ nowa konstrukcja korpusu. Wykorzystanie technologii AHB (Aluminuim Housing Body), czyli wykonanie korpusu urządzenia z aluminium, wpływa na zwiększenie sztywności konstrukcji oraz jej masę, co przekłada się na komfort pracy. W nowej serii młotowiertarek zastosowano również nowoczesny system antywibracyjny UVP (dotyczy modeli DH45MEY oraz DH52MEY). Oryginalny, zaprojektowany przez Hitachi, sprężynowy, dynamiczny pochłaniacz drgań redukuje wibracje o około 15 proc. lepiej niż w poprzednich modelach.

Zastosowanie silnika bezszczotkowego umożliwia również dobór odpowiednich parametrów pracy – w zależności od potrzeb możliwa jest regulacja prędkości obrotowej oraz liczby udarów.

2015-10-19
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket